יש לך חלום? נשמח להיפגש

    עיצוב בית ספר

    עיצוב בית ספר מתבסס על חשיבה מחוץ לקופסה, יצירת מרחב לימודים מכיל וטכנולוגי – ומבלי לוותר על מטרותיהם של המנהלים. בשנים האחרונות, יותר ויותר מוסדות לימוד והעומדים בראשם, מבינים כי לתכנון ועיצוב נכון של בית הספר בכלל והסביבה הלימודית של הכיתות בפרט, חשיבות לא מבוטלת על הישגי התלמידים – הן בתחום הלימודי והן בשאר תחומי החיים. בהתאם, אם ברצונכם להגשים את המטרות וליישם את הערכים שלכם בחלל בית הספר, אתם מוזמנים לפנות אל "רונית בירן עיצוב חזותי בע"מ"

    היתרונות של עיצוב בית ספר וכיתות לימוד

    תכנון נכון של עיצוב בית ספר יכלול בתוכו חשיבה מרובה על כל פרט ופרט אשר ייצור אווירה נעימה, צעירה ודינאמית, אך לא פחות חשוב מכך, אווירה פונקציונאלית המלמדת ערכים נוספים ותורמת לתחושת הזדהות של התלמידים עם המערכת בדרך חווייתית ואינטראקטיבית.

    לרוב, עיצוב של בית ספר יהיה בעל קונספט מסוים אותו יבחרו המנהל וצוות המורים ביחד עם המעצב אשר יהיה אמון על עיצובו. לדוגמה, בית ספר המתמחה בלימודי מדעים יעוצב ברוח המדע. וזאת, בעוד שבית ספר חקלאי אשר ירצה להקנות ערכים של שמירה על הטבע. בנוסף, שבירת השגרה בעזרת ריהוט כגון שולחנות עגולים ללמידה משותפת, פינות מנוחה להפסקות בין השיעורים או שילוב של משחקים בעיצוב, יתרמו רבות לגירוי הסקרנות האינטלקטואלית, תחושת ההזדהות של הילד עם מוסד הלימודים ותחושת שותפות עם הילדים האחרים.

    עיצוב בית ספר – עיצוב, חינוך והשילוב שביניהם

    אנחנו בחברת "רונית בירן עיצוב חזותי בע"מ" מתמחים בכל הקשור לתחום עיצוב בית הספר וסביבות לימודיות של מרחבי למידה, כיתות וגני ילדים. עם האהבה האינסופית שלנו לילדים ולמקצוע, אנו חולמים ביחד עם צוות המוסד הלימודי איך תיראה סביבת הלימודים וצעד אחר צעד מגשימים את החלום, לכדי עיצוב עוצר נשימה ופונקציונאלי, התורם רבות להתפתחות הילדים בגן, בבית הספר ומחוצה להם.

    אל תהססו ופנו אלינו בכל שאלה ובקשה לייעוץ והמומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם.

    עם כניסתה של המאה ה-21, עיצוב סביבת הלימוד בכלל כמו גם עיצוב קירות בית ספר בפרט, הפכו לבעלי חשיבות רבה. למעשה, מחקרים רבים מצביעים כי היבטים אלו משפרים את הישגי התלמידים – הן בין כיתות הלימוד והם במסגרת תקשורת בין אישית. מעבר לכך, חלל הלימודים המעוצב משפר את היכולות הקוגניטיביות שלהם וכמובן – יוצר אווירה נינוחה ומרגיעה.

    לשם מענה מקצועי, מרשים ומתקדם בנושא זה, מוזמנים לפנות אל "רונית בירן עיצוב חזותי בע"מ".

    עיצוב בית ספר

    החשיבות הגדולה של עיצוב קירות בית ספר והסביבה הלימודית

    כיום, בתי ספר וגנים רבים מכירים בעובדה בה עיצוב מרחב הלמידה והמשחק מחזיקים ביתרונות רבים. הרי מדובר במרחב בו הילדים מעבירים את רוב שעות היום. בהתאם, עליו ליצור אווירה נינוחה, צעירה, צבעונית ומעשירה.

    נציין כעת, כי במחקרים רבים אשר נעשו על ידי המוסדות האקדמיים המובילים בעולם גילו הממצאים הבאים: שלסביבת הלימודים קשר ישיר להצלחת הילדים בלימודים ומעבר לכך, בערכיהם והתנהגותם גם לאחר שנות הלימודים. אי לכך, כיום ישנן גישות חדשות לעיצוב סביבת הלימודים המשלבות בתוכן עיצוב קירות בית ספר עם מסרים חינוכיים של כבוד האדם, שוויון, אחדות ואהבת הארץ ואף במקרים מסוימים בהגברת המודעות לערכים כמו איכות הסביבה, זהירות בדרכים, מצוינות אישית, חשיבות השפה העברית, ערכי הדת ועוד.

    כמו כן, המבנה הקלאסי המיושן נשבר באמצעות צבעוניות, שילוב של ריהוט שובר שגרה כמו שולחנות ללמידה משותפת, פינות מחשב ואף ספה ופופים למנוחה בין השיעורים. כל אלו מעודדים את התלמידים להישגים בלימודים ובחברה ועודדת אותם לסקרנות המובילה אותם מיוזמתם ורצונם להצליח.

    עיצוב קירות בית ספר – לא רק צבע ומברשת

    על מנת לעודד הישגיות בקרב התלמידים, נדרשת כאן מלאכת חשיבה ותכנון נכון של שילוב העיצוב – כך שישרה אווירה נעימה, אך יחד עם זאת יהיה פונקציונאלי לא פחות. זאת בדיוק ההתמחות שלנו בחברת "רונית בירן עיצוב חזותי בע"מ". בין אם זה עיצוב קירות בית ספר או כיתות, תיכונים, חטיבות, בתי ספר יסודיים או גני ילדים, אנו לוקחים חלק בתרומה לעיצוב דור העתיד. פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם במתן ייעוץ נוסף ומענה על כל שאלה. כי מה יותר חשוב מהילדים שלנו?

    יש לך חלום? נשמח להיפגש

      מאמרים נוספים

      עיצוב מרחב למידה מתמטיקה

      מתמטיקה. אחד מהמקצועות המאתגרים שקיימים בתכנית הלימודים. עבור תלמידים רבים, מתמטיקה נתפסת כשיעור מלחיץ וקשה המצריך הבנה עמוקה, הקשבה מירבית ובעיקר שעות תרגול רבות. עיצוב מרחב מתמטיקה מאפשר למורים ותלמידים...

      עיצוב כיתה

      כשאנחנו מדברים על עיצוב כיתה, הכוונה היא איננה לוועדת קישוט. עיצוב כיתה בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים כיום, מאפשר לחלל כיתה להפוך לחלק בלתי נפרד ממערך השיעור. עיצוב כיתה נכון...

      עיצוב גני ילדים

      עיצוב גני ילדים מחזיק בחשיבות רבה. וזאת, משום שהוא תורם רבות ללומדים הצעירים לבצע את צעדיהם הראשונים בסביבת ילדים אחרים. הרי מדובר במקום בו הילדים מתחילים לרכוש ערכים...

      סוכנות שיווק דיגיטלי