יש לך חלום? נשמח להיפגש

    עיצוב גני ילדים

    עיצוב גני ילדים מחזיק בחשיבות רבה. וזאת, משום שהוא תורם רבות ללומדים הצעירים לבצע את צעדיהם הראשונים בסביבת ילדים אחרים. הרי מדובר במקום בו הילדים מתחילים לרכוש ערכים חברתיים של כבוד האדם, שוויון ואהבה. אך לא פחות מכך, את כישוריהם המוטוריים והתפתחותם הרגשית. בעזרת המומחים בתחום ובשיתוף עם הגננת עצמה ניתן ליצור אווירה חינוכית התורמת רבות להתנסויות חדשות של הילד, ליצירת אינטראקציות ולתרומה רבה לבסיס הלימודי שלו. לשם קבלת ייעוץ ושירות מקצועי, מוזמנים לפנות אל "רונית בירן עיצוב חזותי בע"מ".

    עיצוב גני ילדים – חשוב לדעת

    גן הילדים הוא הבסיס והגרעין ממנו יצמחו ערכי הילדים, יכולות הלימוד והכישורים החברתיים שלהם. עיצוב גני ילדים, המתבצע באופן שיגרה את הילדים לפעילות וייפתח בהם רצון ללמוד ולחקור את סביבתם, הוא אומנות השמורה לאנשי מקצוע מנוסים; מומחים אשר ידעו לשלב באופן פרקטי את נראות הגן. כל זאת, על מנת ליצור בו אווירה חמה ומלמדת לצד פרקטיות מעשית, אשר גם תורמת להתפתחותם הלכה למעשה. יחד עם זאת, ישנו קו דק העובר בין עיצוב התורם לילד לבין סביבה עמוסה בגירויים המבלבלת אותו ויכולה להביא יותר נזק מאשר תועלת.

    בהתייעצות עם צוות הגן, נוכל לעצבו עם קונספט שנבחר. לדוגמא, עיצוב עם חומרים מתכלים וחינוך לשמירה על איכות הסביבה וחשיבות המחזור. העיצוב אינו מסתכם בין ארבעת קירות הגן בלבד, אלא ביצירת הרמוניה עם חצר המשחקים הפתוחה, בה הילד רוכש את כישוריו החברתיים בעזרת משחקים עם הילדים האחרים בכלל וההתפתחות המוטורית שלו בפרט.

    עיצוב גני ילדים – זה מתחיל בגן ומקרין על העתיד לבוא

    אם כן, ישנה חשיבות רבה כאשר מדובר על עיצוב פרקטי וחווייתי של גני ילדים. יש להתחשב במשתנים רבים על מנת שהכול יתחבר בהרמוניה ויהפוך את השהייה בגן לפורה, מלמדת ומפרה.

    זהו בדיוק התחום בו אנו מתמחים בחברת "רונית בירן עיצוב חזותי בע"מ". ברגישות רבה ושימת לב לפרטים הקטנים ביותר, אנו, ביחד עם צוות הגן מתכננים ומעצבים סביבה מעשירה, ביתית, צבעונית ומחנכת עבור דור העתיד.

    יש לך חלום? נשמח להיפגש

      מאמרים נוספים

      עיצוב כיתה

      כשאנחנו מדברים על עיצוב כיתה, הכוונה היא איננה לוועדת קישוט. עיצוב כיתה בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים כיום, מאפשר לחלל כיתה להפוך לחלק בלתי נפרד ממערך השיעור. עיצוב כיתה נכון...

      עיצוב מרחב למידה מתמטיקה

      מתמטיקה. אחד מהמקצועות המאתגרים שקיימים בתכנית הלימודים. עבור תלמידים רבים, מתמטיקה נתפסת כשיעור מלחיץ וקשה המצריך הבנה עמוקה, הקשבה מירבית ובעיקר שעות תרגול רבות. עיצוב מרחב מתמטיקה מאפשר למורים ותלמידים...

      עיצוב בית ספר

      עיצוב בית ספר מתבסס על חשיבה מחוץ לקופסה, יצירת מרחב לימודים מכיל וטכנולוגי – ומבלי לוותר על מטרותיהם של המנהלים. בשנים האחרונות, יותר ויותר מוסדות לימוד והעומדים בראשם,...

      סוכנות שיווק דיגיטלי