יש לך חלום? נשמח להיפגש

    עיצוב סביבה חינוכית

    לצד תרומתן הרבה של גננת מוכשרת או מורה מעולה, לסביבת הלימודים חשיבות לא פחות מכרעת. מתעניינים בכל הנוגע אל עיצוב סביבה חינוכית בפנים הגן או בכיתות הלימוד? בין אם מדובר במרחב למשחקים, פעולות עם תנועה וכן הלאה, על חללים אלו לכלול את הגירויים והאמצעים הוויזואליים שיעודדו את הילדים למצוינות ויצירתיות. כדי להתחיל במלאכת העיצוב, אתם מוזמנים לפנות אל "רונית בירן עיצוב חזותי בע"מ".

    היתרונות של עיצוב סביבה חינוכית

    עיצוב סביבה חינוכית הינו חשוב ביותר, בכך אין כל ספק. שכן, מטרתו היא לעודד תהליך של למידה חווייתית – ולעורר את חושיו של הילד. כמו כן, בזכות עיצוב הסביבה החינוכית בה שוהה הילד שעות רבות ביום, ניתן לעודד אותו לערכים ולמצוינות, לעורר את יצר הסקרנות שלו – וללמוד דברים באופן עצמאי מבלי לחכות שישאלו אותו.

    בהתאם, במוסדות לימוד רבים צוות המוסד ביחד עם המנהל והמעצב מתייעצים ובוחרים קונספט אשר יהווה את הקו המנחה; המסר אותו הם ירצו להעביר לקטנטנים. כמו מה למשל? החל מהמצאות שונות בתחומי המדע, פיתוחים טכנולוגיים בתחום התקשורת והמחשבים, תחום הרובוטיקה כמו גם תהליכי חקר ועוד.

    כמו כן, נציין כי יצירת הסביבה החינוכית אינה מסתכמת רק בקירות הבניין – אלא גם בשבירת שגרת צורות הלימוד הקונבנציונאליות. הכוונה היא ליצירת סביבות לימוד משותפות, פינות מנוחה ואף טכנולוגיה כגון מסכי טלוויזיה ומקרנים המחליפים את הלוח והטוש המחיק. מחקרים רבים מראים כי ישנו קשר ישיר בין עיצוב נכון של סביבת הלימודים להצלחת התלמידים בתחומי הלימוד מחד ובחיזוק ערכי כבוד האדם, השוויון ואהבת הארץ מאידך.

    עיצוב סביבה חינוכית – לדעת עם מי לעצב

    אם כן, כאשר מדובר על עיצוב סביבה חינוכית יש צורך באיש מקצוע בעל וותק, ידע וניסיון אשר יידע לקחת את מכלול חלקי הפאזל ולהרכיב אותם בצורה הרמונית, כך שגם העיצוב המשרה אווירה חיובית וגם הפונקציונאליות אשר תעזור לילדים ללמוד בצורה חווייתית וטובה יותר, יופקד בידי המומחה המתכנן ומעצב אותו. זה בדיוק מה שאנו בחברת "רונית בירן עיצוב חזותי בע"מ" עושים הכי טוב. פנו אלינו ואנו נמצא ביחד דרך יצירתית להפיק את המיטב מהזאטוטים הקטנים.

    עיצוב סביבה חינוכית

    יש לך חלום? נשמח להיפגש

      מאמרים נוספים

      עיצוב גני ילדים

      עיצוב גני ילדים מחזיק בחשיבות רבה. וזאת, משום שהוא תורם רבות ללומדים הצעירים לבצע את צעדיהם הראשונים בסביבת ילדים אחרים. הרי מדובר במקום בו הילדים מתחילים לרכוש ערכים...

      עיצוב בית ספר

      עיצוב בית ספר מתבסס על חשיבה מחוץ לקופסה, יצירת מרחב לימודים מכיל וטכנולוגי – ומבלי לוותר על מטרותיהם של המנהלים. בשנים האחרונות, יותר ויותר מוסדות לימוד והעומדים בראשם,...

      עיצוב סביבה לימודית

      עיצוב סביבה לימודית התואמת את ערכי בית הספר ומותאמת לחומרים המועברים בתכנית הלימודים, יכול להיות ההבדל בין תלמיד משועמם לבין תלמיד שנהנה מהחומר, משתף פעולה ובעיקר לומד תכנים...

      סוכנות שיווק דיגיטלי