חדש חדש אצלנו! יועצת מקצועית בתחום פיתוח החשיבה, בהלימה
“ידע שנלמד בצורה פעילה ומפתחת חשיבה הופך מידע סביל ולא מקושר, לידע פעיל ומקושר המהווה בסיס להמשך למידה משמעותית" פרקינס 1998. חשיבה בתהליך הלמידה – בעידן הידע בעידן הידע, חשיבה...
סביבת חקר היא סביבה לימודית מחקרית אשר חייבת להיות כיום בכל בית ספר – סביבת חקר חייבת להיות מתאימה לסטנדרטיים של בתי הספר וגם להיות מתאימה מבחינה עיצובית.
אם התעניינתם לגבי עיצוב סביבת חקר, הגעתם בדיוק אל המקום הנכון! הסטודיו של רונית בירן הינו הסטודיו המוביל בישראל לעיצוב מרחבים ועיצוב כיתות ויודע לענות על כל דרישה.
בבעלותה של רונית בירן הסטודיו המוביל בארץ לעיצוב מרחבי למידה – סטודיו המשלב תכנים דידקטיים ועיצוב עדכני, בהלימה לתכני למידה.
רונית גאה במאות בתי ספר אשר בזכות עיצוב מרחבי הלמידה, צוותי ההוראה יכולים להעביר את החומר הנלמד בצורה מעניינת ולא שגרתית, והתלמידים יכולים להבין את הנלמד באופן מגוון ומלא חיים וצבע.
תהליך עיצוב סביבת חקר נבנה מתוך שיתוף פעולה מלא עם מנהל/ת וצוות בית הספר.
בשלב הראשון, רונית נפגשת עם מנהל/ת ביה"ס לקביעת יעדים וסימון המרחבים אותם שואפים לטפח.
נקבע צוות מורים שבונה את התכנים ומתכנן כיצד יראה התוצר הסופי.
התהליך נובע בדרך כלל מתוך הייחודיות הבית ספרית, צרכי הצוות והתכנים אותם רוצים לפתח ולהעצים. כל המרחבים מתוכננים מתוך קשר לתכנים שיילמדו בהם, בגישה רב תחומית.
למידע נוסף על עיצוב סביבת חקר, התקשרו כעת אל הסטודיו או השאירו הודעתכם ורונית תחזור אליכם.
“ידע שנלמד בצורה פעילה ומפתחת חשיבה הופך מידע סביל ולא מקושר, לידע פעיל ומקושר המהווה בסיס להמשך למידה משמעותית" פרקינס 1998. חשיבה בתהליך הלמידה – בעידן הידע בעידן הידע, חשיבה...
לוחות קיר מאז ומתמיד היו חלק מעיצוב של כיתות בישראל, אחת מהבעיות הגדולות של כיתות בשנים האחרונות היא העיצוב של לוחות קיר אשר לא התאים לסגנון הכיתה והלימוד...
רונית בירן – מרחב פעיל רונית בירן הינה מעצבת סביבות ומרחבי לימוד ובעלת הסטודיו המוביל בישראל לעיצוב מרחב פעיל לכל סוגי המרחבים והכיתות. רונית גאה במאות בתי ספר אשר בזכות...