
לוחות קיר
לוחות קיר מאז ומתמיד היו חלק מעיצוב של כיתות בישראל, אחת מהבעיות הגדולות של כיתות בשנים האחרונות היא העיצוב של לוחות קיר אשר לא התאים לסגנון הכיתה והלימוד...
“ידע שנלמד בצורה פעילה ומפתחת חשיבה הופך מידע סביל ולא מקושר, לידע פעיל ומקושר המהווה בסיס להמשך למידה משמעותית" פרקינס 1998.
בעידן הידע, חשיבה היא פעולה מורכבת ורבת- פנים שבלעדיה לא מתרחשת למידה משמעותית.
יכולות חשיבה חיוניות להצלחה ולתפקוד יעיל, לכן, חשוב לטפח את ההיכרות של אנשי החינוך והתלמידים עם אסטרטגיות חשיבה מסדר גבוה.
זה הזמן לצאת מהקופסא למסע של למידה אישית ומרחבית…
עיצוב מרחבי הלמידה ויעוץ
לוחות קיר מאז ומתמיד היו חלק מעיצוב של כיתות בישראל, אחת מהבעיות הגדולות של כיתות בשנים האחרונות היא העיצוב של לוחות קיר אשר לא התאים לסגנון הכיתה והלימוד...
עיצוב סביבה לימודית במאה ה-21 בכל מקום בו אנו נמצאים אופפת אותנו סביבה עשירה בפרטי מידע. ככל שאנו מיומנים יותר בטיפול במידע שמשדרת לנו הסביבה, כך נצליח יותר בהפקת...
סביבת חקר היא סביבה לימודית מחקרית אשר חייבת להיות כיום בכל בית ספר – סביבת חקר חייבת להיות מתאימה לסטנדרטיים של בתי הספר וגם להיות מתאימה מבחינה עיצובית. אם...