
לוחות קיר
לוחות קיר מאז ומתמיד היו חלק מעיצוב של כיתות בישראל, אחת מהבעיות הגדולות של כיתות בשנים האחרונות היא העיצוב של לוחות קיר אשר לא התאים לסגנון הכיתה והלימוד...
בכל מקום בו אנו נמצאים אופפת אותנו סביבה עשירה בפרטי מידע. ככל שאנו מיומנים יותר בטיפול במידע שמשדרת לנו הסביבה, כך נצליח יותר בהפקת ידע משמעותי עבורנו ידע בו נוכל להשתמש ביעילות כדי לשפר את עצמנו ואת הסביבה בה אנו חיים.
תפקידם של מרחבי הלמידה בבתי הספר לסקרן את הלומדים המבקרים בהם ולגרום להם להתעניין ולדעת יותר. על המרחבים לזמן ללומדים תרגול והתנסויות במפגשים עם מידע כתוב וחזותי.
מרחבים המעוצבים באופן מקצועי ומתוכנן, משמשים כמעבדה בה כהכנה לחיים, מתרגלים הלומדים את היכולות שרכשו לטיפול במידע.
בכוחם של מסרים במילים, בצבעים ובצורות המופיעים במרחב, להניב חוויה לימודית מעשירה ולאפשר ארגון מחודש של לומדים, של זמן ושל חומרי הלמידה.
מרחב לימודי מוצלח משלב ריהוט מתאים, אזורים אסתטיים מסוגננים וגירויים מעצימי חשיבה ברמה גבוהה. כל אלו תואמים את רוח התקופה ונותנים מענה לצרכי הלומדים במאה ה- 21
עיצוב אדריכלי: שיר ביתן-דוידוב
הדרכה פדגוגית: עדינה צור
למידע נוסף על כיתה m21, התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.
לוחות קיר מאז ומתמיד היו חלק מעיצוב של כיתות בישראל, אחת מהבעיות הגדולות של כיתות בשנים האחרונות היא העיצוב של לוחות קיר אשר לא התאים לסגנון הכיתה והלימוד...
רונית בירן – לוחות פעילים רונית היא בעלת הסטודיו המוביל בארץ לעיצוב מרחבי למידה- סטודיו המשלב תכנים דידקטיים ועיצוב עדכני, בהלימה לתכני למידה. רונית גאה במאות בתי ספר אשר בזכות...
“ידע שנלמד בצורה פעילה ומפתחת חשיבה הופך מידע סביל ולא מקושר, לידע פעיל ומקושר המהווה בסיס להמשך למידה משמעותית" פרקינס 1998 חשיבה בתהליך הלמידה – בעידן הידע בעידן הידע, חשיבה...