כיתות m21
עיצוב סביבה לימודית במאה ה-21 בכל מקום בו אנו נמצאים אופפת אותנו סביבה עשירה בפרטי מידע. ככל שאנו מיומנים יותר בטיפול במידע שמשדרת לנו הסביבה, כך נצליח יותר בהפקת...
לוחות קיר מאז ומתמיד היו חלק מעיצוב של כיתות בישראל, אחת מהבעיות הגדולות של כיתות בשנים האחרונות היא העיצוב של לוחות קיר אשר לא התאים לסגנון הכיתה והלימוד בה.
בבעלותה של רונית בירן הסטודיו המוביל בארץ לעיצוב מרחבי למידה – סטודיו המשלב תכנים דידקטיים ועיצוב עדכני, בהלימה לתכני למידה – רונית גאה במאות בתי ספר אשר בזכות עיצוב מרחבי הלמידה, צוותי ההוראה יכולים להעביר את החומר הנלמד בצורה מעניינת ולא שגרתית, והתלמידים יכולים להבין את הנלמד באופן מגוון ומלא חיים וצבע.
תהליך עיצוב מרחבי הלמידה נבנה מתוך שיתוף פעולה מלא עם מנהל/ת וצוות בית הספר.
בשלב הראשון, אני נפגשת עם מנהל/ת ביה"ס לקביעת יעדים וסימון המרחבים אותם שואפים לטפח.
נקבע צוות מורים שבונה את התכנים ומתכנן כיצד יראה התוצר הסופי, לוחות הקיר יעוצבו בהתאם למסקנות הסופיות ולרוח הכיתה.
התהליך נובע בדרך כלל מתוך הייחודיות הבית ספרית, צרכי הצוות והתכנים אותם רוצים לפתח ולהעצים. כל המרחבים מתוכננים מתוך קשר לתכנים שיילמדו בהם, בגישה רב תחומית.
לקביעת פגישה עם רונית בירן לגבי עיצוב לוחות קיר לכיתות, התקשרו כעת או השאירו הודעה ורונית תחזור אליכם.
עיצוב סביבה לימודית במאה ה-21 בכל מקום בו אנו נמצאים אופפת אותנו סביבה עשירה בפרטי מידע. ככל שאנו מיומנים יותר בטיפול במידע שמשדרת לנו הסביבה, כך נצליח יותר בהפקת...
סביבת חקר היא סביבה לימודית מחקרית אשר חייבת להיות כיום בכל בית ספר – סביבת חקר חייבת להיות מתאימה לסטנדרטיים של בתי הספר וגם להיות מתאימה מבחינה עיצובית. אם...
“ידע שנלמד בצורה פעילה ומפתחת חשיבה הופך מידע סביל ולא מקושר, לידע פעיל ומקושר המהווה בסיס להמשך למידה משמעותית" פרקינס 1998. חשיבה בתהליך הלמידה – בעידן הידע בעידן הידע, חשיבה...