יש לך חלום? נשמח להיפגש

    עיצוב מרחב למידה מתמטיקה

    מתמטיקה. אחד מהמקצועות המאתגרים שקיימים בתכנית הלימודים.

    עבור תלמידים רבים, מתמטיקה נתפסת כשיעור מלחיץ וקשה המצריך הבנה עמוקה, הקשבה מירבית ובעיקר שעות תרגול רבות.

    עיצוב מרחב מתמטיקה מאפשר למורים ותלמידים כאחד, ליהנות משיעור מתימטיקה בצורה אטרקטיבית יותר.

    עיצוב המרחב מתבסס על תכנית הלימוד הקיימת ומקנה כלים נוספים למורים על מנת שיוכלו להעביר את החומר בצורה מגרה יותר ולעזור לתלמיד להבין את הנושא בדרך פשוטה ומהנה.

    במרחב המתמטיקה, למעשה, אנו משנים את סדרי הלמידה הישנים ומתאימים אותם ללימודים מודרניים יותר.

    מרחב למידה מתמטיקה

    בעיצוב מרחב למידה מתמטיקה , החדר בו נלמד השיעור עובר טרנספורמציה ומעיצוב ישן ולא מועיל, מקבל מימד של חדשנות. הלוחות הופכים מגנטים, וניתן לכתוב עליהם בטוש מחיק.

    עיצוב המרחב יכול לשנות את פניו ע"פ נושא נבחר – למשל – חנות שדרכה אפשר למכור ולקנות ובכך להפוך את הלמידה לפעילה יותר.

    ניתן להוסיף תמונות שמבוססות על נוסחאות מתמטיות אשר יתנו אפשרויות נוספות לחשיבה מתמטית.

    בעולם בו אנו חיים כיום, כאשר ילדים מגיל צעיר נחשפים לשלל גירויים חיצוניים שעלולים להפריע להם להיות קשובים בכיתה, חשוב מאוד לדעת להתאים את עיצוב חלל הלמידה לתלמידים עצמם. שיטות לימוד ישנות לאט לאט חולפות מהעולם, ועיצוב המרחב הלימודי הופך להיות אלמנט מכריע בהצלחתו של הילד.

    במקום שהתלמידים יאלצו ללמוד במרחב סטטי ומיושן, עיצוב מרחב מתמטי מאפשר למורה להעביר את החומר בשיעור בצורה צבעונית ומזמינה. שימוש במשחקים מותאמים לחומר הלימוד (תלוי שכבת גיל), משפרים את האינטראקציה שבין התלמיד לתכנים, משאירים אותו ממוקד ומאפשרים להעביר את החומר בצורה טובה יותר.

    חשיבותו של המרחב הלימודי היא עצומה, וכאשר המרחב מעוצב בצורה מודרנית, שמדברת את שפתו של התלמיד, קל לו הרבה יותר להתחבר לחומר הנלמד, גם אם מדובר במקצוע שעבור תלמידים רבים נחשב כקשה כמו מתמטיקה.

    "אופק" כרמיאל

    למידע נוסף על עיצוב מרחב למידה מתמטיקה צרו קשר כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם.

    יש לך חלום? נשמח להיפגש

      מאמרים נוספים

      עיצוב כיתה

      כשאנחנו מדברים על עיצוב כיתה, הכוונה היא איננה לוועדת קישוט. עיצוב כיתה בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים כיום, מאפשר לחלל כיתה להפוך לחלק בלתי נפרד ממערך השיעור. עיצוב כיתה נכון...

      עיצוב בית ספר

      עיצוב בית ספר מתבסס על חשיבה מחוץ לקופסה, יצירת מרחב לימודים מכיל וטכנולוגי – ומבלי לוותר על מטרותיהם של המנהלים. בשנים האחרונות, יותר ויותר מוסדות לימוד והעומדים בראשם,...

      עיצוב סביבה לימודית

      עיצוב סביבה לימודית התואמת את ערכי בית הספר ומותאמת לחומרים המועברים בתכנית הלימודים, יכול להיות ההבדל בין תלמיד משועמם לבין תלמיד שנהנה מהחומר, משתף פעולה ובעיקר לומד תכנים...

      סוכנות שיווק דיגיטלי