יש לך חלום? נשמח להיפגש

    כיתות m21

    עיצוב סביבה לימודית במאה ה-21

    בכל מקום בו אנו נמצאים אופפת אותנו סביבה עשירה בפרטי מידע. ככל שאנו מיומנים יותר בטיפול במידע שמשדרת לנו הסביבה, כך נצליח יותר בהפקת ידע משמעותי עבורנו ידע בו נוכל להשתמש ביעילות כדי לשפר את עצמנו ואת הסביבה בה אנו חיים. תפקידם של מרחבי הלמידה בבתי הספר לסקרן את הלומדים המבקרים בהם ולגרום להם להתעניין ולדעת יותר. על המרחבים לזמן ללומדים תרגול והתנסויות במפגשים עם מידע כתוב וחזותי. מרחבים המעוצבים באופן מקצועי ומתוכנן, משמשים כמעבדה בה כהכנה לחיים, מתרגלים הלומדים את היכולות שרכשו לטיפול במידע.

    כיתה M21 – רונית בירן

    בכוחם של מסרים במילים, בצבעים ובצורות המופיעים במרחב, להניב חוויה לימודית מעשירה ולאפשר ארגון מחודש של לומדים, של זמן ושל חומרי הלמידה. מרחב לימודי מוצלח משלב ריהוט מתאים, אזורים אסתטיים מסוגננים וגירויים מעצימי חשיבה ברמה גבוהה. כל אלו תואמים את רוח התקופה ונותנים מענה לצרכי הלומדים במאה ה- 21 עיצוב אדריכלי: שיר ביתן-דוידוב הדרכה פדגוגית: עדינה צור למידע נוסף על כיתה m21, התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.

    יש לך חלום? נשמח להיפגש

      מהי כיתה M21

       

      כיתה M21 היא תכנית שפותחה על ידי משרד החינוך, כדי ליצור סביבת למידה המעודדת חשיבה יצירתית ומעוררת השראה. תפיסה זו רואה את התלמיד במרכז ומאפשרות לו ללמוד בסביבה מעניינת, מיוחדת ושונה. התוכנית מזמנת ומעצימה למידה לא פורמלית בקבוצות, אחד על אחד או למידה עצמאית ונותנת ביטוי למגוון יכולות לימוד. זקוקים לפרטים נוספים עבור שיטת הלימוד? פנו אל רונית בירן עיצוב מרחבי למידה – שם ידעו לסייע לכם על הצד הטוב ביותר.

      עיצוב מרחבי למידה בעידן המידע נוספים

      מרחב פעיל

      רונית בירן – מרחב פעיל רונית בירן הינה מעצבת סביבות ומרחבי לימוד ובעלת הסטודיו המוביל בישראל לעיצוב מרחב פעיל לכל סוגי המרחבים והכיתות. רונית גאה במאות בתי ספר אשר בזכות...

      סביבת חקר

      סביבת חקר היא סביבה לימודית מחקרית אשר חייבת להיות כיום בכל בית ספר – סביבת חקר חייבת להיות מתאימה לסטנדרטיים של בתי הספר וגם להיות מתאימה מבחינה עיצובית. אם...

      סוכנות שיווק דיגיטלי